På jobbet

Sitter på jobbet. Det har varit en jobbig vecka men äntligen är det fredag igen.. Men jag måste stänga idag så än är inte allt frid och fröjd... I tisdags var jag på föreläsning och kom inte hem fören vid 22. Jag fick inte träffa Joakim den dagen så gissa om jag längtade hem på onsdagen sen?! Tanken var att jag skulle på föreläsning då också men jag kände att jag inte orkade. Eftersom vi på tisdagen inte fick någon mat utan istället en liten sketen smörgås innan föreläsningen så hade jag ingen lust att vara utan mat på onsdagen också. Jag ville ha riktig mat och eftersom jag har en så underbar sambo så fick jag det också. (Tack älskling!) Hur som helst så har det varit en tuff vecka med mycket gnälliga barn plus att vi har varit kort om personal. Jag hoppas verkligen att nästa vecka blir bättre.
Men nu ska vi inte tänka på det som varit utan på det som komma skall :-)
Imorgon åker vi till Hallstavik för att hälsa på lite. Vi ska sova hos Tomas pappa och sen på söndag ska vi på Oliwers dop. Det ska bli så kul att träffa alla, det blir  ju inte så ofta nu för tiden :-(
Nej nu är det dags att jobba igen. Men jag ska hålla tummarna för att det inte blir allt för sent idag...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Här var det tomt!! Skriv lite nu!! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se