Solbränd...

Det blev ingen karusell för Joakim idag och det var kanske lika bra..
Det blev heller ingen vinst på v75 men jag hade som sagt inte några direkta förhoppningar på det heller..

Nu har vi precis ätit middag (fläskfilé med potatis och bearnaiesås) så nu händer det inte så mycket mer idag. Vi hade funderingar på att ta en kvällspromenad men det blir nog inte så...

Hur som helst har jag fått lite färg efter promenaden idag och det är ju alltid kul, tyvärr så är den säkert borta redan i morgon igen.

Imorgon hoppas jag på en mysig dag med min älskade familj, kanske kan vi gå på en långpromenad eller bara gå till en sandlåda och leka lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se