Stackars mig...

Jag är så dålig på det här. Jag glömmer bort att jag har en blogg och när jag väl kommer ihåg den så vet jag inte vad jag ska skriva.. Men något ska jag väl kunna klottra ner här...

Jag skulle vilja göra något kul, men vad?!
Mår inte så bra just nu så det är inte bara att göra något...
Är magsjuk men börjar som tur är känna mig lite bättre nu och kanske kan jag jobba igen på fredag.

Tomas och Joakim är på bvc för att kolla några mystiska prickar som Joakim fått, vi misstänker att det är mollusker men det är lika bra att någon som kan får titta.

Så här sitter jag, och mår dåligt i min ensamhet... stackars mig... :-P

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är min kompis Maria som ordnat de till mig. hon kan sånt hon.. www.hos-emen.se är hennes hemsida.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se