Uppdatering

Nu var det väldigt länge sen som jag skrev här men egentligen har inte så mycket hänt.

Den största förändringen i mitt liv är att jag tagit tjänstledig från jobbet och börjat plugga. Det är hur kul som helst och går faktiskt väldigt bra. Jag pluggar på distans och sitter därför nästan bara hemma. När jag skulle börja plugga var jag rädd att jag inte skulle klara det, utan att jag skulle kolla på tv eller göra något som behövdes här hemma i stället men som sagt så har det gått jättebra. Lite jobbigt är det dock eftersom jag är van att vara ute väldigt mycket på dagarna. Och jag saknar mina kollegor.

Tomas började jobba på Micronic i September igen så den biten löste sig väldigt fort.

Joakim han bara växer och växer. Nu har han börjat använda 104 kläder men det var ett tag sen som vi mätte och vägde honom så det måste vi nog göra nån dag. Han pratar så otroligt bra också. Och nästan hela tiden :-)
Igår var jag på utvecklingssamtal för Joakim och där sa dom också just att han pratar så bra, det går att föra en dialog med honom. Och trots att han bara är 2 år och 4 månader så verkar han mycket äldre, både i storlek och till sättet.

Nu längtar vi (eller jag i alla fall) efter ett syskon till Joakim.

Idag har jag Joakim hemma från dagis för han hade lite feber (38,0) i morse och verkade väldigt trött. Just nu ligger han i soffan och tittar på Svampbob Fyrkant.

Nu ska jag försöka att uppdatera i bloggen lite oftare, om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

stackars liten, hoppas han mår bättre snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se