Alltid är det nåt...

Igår kväll kände jag att jag hade fått ont i övre delen av ryggen och upp mot nacken på ena sidan, pga av detta så spänner jag mig så klart och har därför fått huvudvärk också.. Men Tomas har lovat att jag ska få massage ikväll så förhoppningsvis går det över sen.

Idag har vi varit en sväng i centrum, där åt vi lunch och handlade lite smågrejs. Joakim fick en pizza och han lyckades få i sig hela. Tur att vi inte köpte en barnpizza till honom som vi tänkte, vår lilla storätare.
Sen var mamma och Juha här en stund och fikade lite, det är alltid lika trevligt att träffa dom.

Nu håller Tomas på att fixa projektorn så vi kan spela wii sen.


Kommentarer
Postat av: Barnaskaran - längtan efter + och tiden efter

Jag försöker tänka någorlunda positivt även om jag står rätt neutral. Jag accepterar vad som än händer. Funderar på att lägga bebisbakandet på is en stund om det behövs. Dvs. försöka att inte ständigt tänka på det. Bara vara, ta det som det kommer, vara mer avslappnad. Visst kommer jag alltid att tänka "hoppas det tog sig nu", men jag vill inte bli så besatt som jag varit tidigare.



Det är inte lätt att vilja ha barn. Man blir lite kollig till slut ;) Nästa försök (om det blir nåt) blir det sjätte. Annars tog det sig på femte :)

Postat av: Kevins mamma Mia

Va roligt!!! fick du massage!?



wow en hel pizza. !

2009-07-12 @ 17:25:47
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se