God morgon, eller nej förresten inte speciellt god...

Vaknade straxt efter 5 och känner att jag är alldeles blöt på ryggen, känner bakom mig (jag ligger på sidan) och känner en stor blöt pöl och Joakim som ligger där. Suck, han har kissat så mycket att det gått igenom blöjan och allt har så klart hamnat i min säng. Det är bara att kliva upp. Duscha Joakim, Duscha mig, göra rent madrassen och slänga i en maskin tvätt...
Inte världens bästa start på morgonen direkt.
Tur att åtminstonde solen tittar fram...

Kommentarer
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Tack för kommentaren hos mig :-)



Förstår att det inte var så kul för dig, jag råkade som tur var ut för det på eftermiddagen så jag behövde inte kliva upp helt yrvaken och göra rent.



Ha en fin dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se