Nu äntligen börjar det bli som det ska va

Tomas har äntligen fixat med alla sladdar och flyttat datorn så jag kan sitta vid den nu.

Idag var vi och storhandlade på Coop forum. Dom hade en tvillingkundvagn där så vi kunde åka alla och handla för en gångs skull. Smart att dom har såna saker.. Många var dom som vände sig om och tittade när vi gick omkring i affären. Fast jag klandrar dom inte för det hade nog jag också gjort...


Nu i kväll har vi grillat med grannarna igen, det var trevligt som vanligt.
Jag har gått upp väldigt tidigt i flera dagar nu så jag känner mig väldigt trött men ändå kan man aldrig komma i säng i någorlunda tid på kvällen... Barnen har i alla fall somnat nu och Tomas ska iväg en sväng så jag slappar nog framför tvn en stund innan jag kryper ner i sängen...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Allt är bara fint här! Med er då?

Dopet gick kanon =) Vi hade oxå den d

är låte, Två små underverk. Mina 2 vänner sjöng, och självklart började man böla, den är ju så fin!



Glöm inte bort att vara med och tävla om presentkortet på min blogg =)

http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html



Kram

2009-07-12 @ 11:10:33
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: Barnaskaran - längtan efter + och tiden efter

Tack så mycket!

Jag håller alla tummar och tår dygnet runt. Har dock på känn att det inte gått vägen trots att jag varit hoppfull några dagar. Jag känner mig "tom". Väntar ett tag och tar sen ett nytt test!



Hur är det med ägglossning och mens efter MF? Vet du? Vill ju gärna fortsätta försöka så snabbt som möjligt igen om det inte gått vägen!



Ha det gott!

Kramar!

2009-07-12 @ 13:34:52
URL: http://barnaskaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se