Promenad, lekpark och bärfis

Efter lunchen bestämde vi oss för att gå en promenad. Vi skulle ta samma runda som jag gick när jag tappade? en filt, för att se om vi kunde hitta den. När vi gått en bit kom vi till lekpark. Joakims dagiskompis var där och lekte så vi bestämde oss för att stanna en stund så dom fick leka lite. Skönt för Joakim att få träffa lite kompisar. Sen gick vi färdigt rundan men någon filt fanns inte så långt ögat kunde nå..
När vi kommit hem ser jag en stooor bärfis på golvet som troligtvis hade följt med oss hem från promenaden. Jag fick panik (är väldigt harig när det gäller kryp.När det gäller annat med förstås men det hör inte hit...) och ropade på Tomas. Tomas tog bort den äckliga bärfisen och allt var frid och fröjd igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se