Trötta familjen

Det är fortfarande inte klart med sladdar och sånt än så jag sitter fortfarande med den bärbara datorn, suck...

Joakim var väldigt trött idag och redan kl 18 sa han att han ville ha välling och gå och sova. Jag tyckte det var lite väl tidigt men om han vill gå och sova så ska han självklart få göra det men vi lyckades dra ut på det lite så han var inte i säng fören vid 19 i alla fall. Men han somnade på en gång.
Gabriel och Sofia fick mat vid 20 och dom somnade också på en gång när vi la dom i sängen sen.

Jag känner mig själv lite trött så det blir nog sängen för mig med snart....

Kommentarer
Postat av: Trisia

ha en trevlig fredagskväll!!

Postat av: Kevins mamma Mia

aa nu är jag glad :) Nu syns det heeeeeeela tiden:)

2009-07-11 @ 14:05:49
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se