Kolla film idag kanske

Oj vad jag är trött idag, eller det är inte bara idag. Har varit trött dom senaste dagarna eftersom det inte blivit till att sova ordentligt på nätterna. Gabriel hostar en del på nätterna nu och Sofia brukar vakna på morgonkvisten (vid 4-5) och ha lite svårt att somna om efter det. Hon somnar när man stoppar nappen i munnen på henne men efter en stund tappar hon den och börjar gnälla igen och så brukar hon hålla på tills vi går upp..
Jaja jag får väl i alla fall vara glad att jag i alla fall slipper mata dom på natten.

Hittade inga bilder på kläderna jag köpte igår så det blir inga denna gång.

Idag kommer det nog inte hända så mycket. T hade spelat in "27 dresses"  till mig igår, jag har velat se den ett tag så jag kanske tar mig tid och tittar på den idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se