Nu är det över...

Det har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Har haft en del att stå i innan dopet i går. Men nu så är det över äntligen..  Sen har vi varit ute så mycket när det varit så fint väder och då blir det inte så mycket tid till datorn.
Jag är stolt över mig själv eftersom jag tog mod till mig och vågade sjunga solo i kyrkan trots att jag höll på att skaka sönder av nervositet... Jag är tyvärr inte helt nöjd med min sånginsats, det blev lite konstigt eftersom jag var så nervös och jag vet att det på några ställen lät väldigt falskt men jag gjorde det i alla fall :-)
Tack alla som kom och tack för alla fina presenter till Gabriel och Sofia.
Ska försöka lägga ut lite bilder sen.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

HEJ hoppas ni alla mår bra=)

Man är ju jätte nyfiken!

Lägg ut bilder från dopet!!



krama

Postat av: Anonym

Ja du ska verkligen vara stolt över dig själv för du sjöng jättefint! Jag satt ju ganska lång bak så jag märkte inte att du va nervös iallafall, men jag kan förstå att du va det. Tack så mycket och hälsa.

2009-06-28 @ 20:04:09
Postat av: Anonym

Tack själva, en jättefin dag! Alex och Daniel blev förälskade i Sofia och ville ta med henne hem.

2009-06-28 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se