Rullande barn och stolt mamma

Då var ett dop avklarat. Nästa dop (Gabriels och Sofias) är om 2 veckor så nu är det bara att planera färdigt till det.
Det var riktigt trevligt idag men det var skönt att komma hem sen. Sofia bajsade ner sig så klart när vi var där borta. Hon har inte gjort det på flera månader men så klart så gör hon det när vi är borta, typiskt...

Glömde att tala om i går att Sofia rullade från rygg till mage för första gången och nu precis gjorde Gabriel samma sak. Rulla från mage till rygg har både Gabriel och Sofia kunnat länge, dom började redan när dom var 2½ vecka. Väldigt tidigt, jag vet men det är sant.

Jag har fått frågan om vad vi önskar i doppresent till Gabriel och Sofia. Egentligen spelar det ingen som helst roll och behöver inte vara något speciellt alls men jag tycker mycket om personliga presenter. Till Emil gav vi dels en personlig sagobok som vi beställde från
www.kiddoz.se och så köpte jag vita bodys som jag gjorde eget tryck på. Så här såg dom ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se