Somriga bilder

Mera regn idag, tråkigt...
Igår gjorde vi inte så mycket utan var mest inne och gosade...

Idag är det i alla fall BVC som gäller så jag måste gå ut :-P
Ska bli kul att se om dom har växt något. Det känns som Sofia inte växt så mycket sen sist, däremot så känns det som Gabriel har växt lite på längden eftersom många av bodysarna i 62 sitter lite tajt...

Joakim lyckades på något sätt springa in i väggen i morse (fråga mig inte hur) och hade ett märke snett under ögat, han kommer nog få ett ordentligt blåmärke där sen. Ska försöka komma ihåg att fota det sen så ni får se.

Och så lite härliga sommarbilder på mina underverk :-)





Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

ja det vll jag gärna:)



Åh när ska ni till bvc? LÄngtar tills jag får börja gå dit:)



sötnötar är dom allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se