Stackars liten...

Nä det blev ingen promenad idag heller, det började regna igen :-(
Det enda jag vart ute idag var när jag hämtade Joakim och då regnade det i alla fall inte, skönt att man har turen med sig någon gång...

När jag hämtat Joakim från dagis kom mamma och Juha hit en sväng.
Både Gabriel och Sofia har sovit lite idag så jag hoppas dom sover ordentligt inatt. Sofia somnade nyss men Gabriel är lite kinkig och vill inte gärna att man lägger honom i sängen. Han har alltså somnat några gånger men vaknar så fort man lägger ner honom. Han har hostat ganska mycket idag också fast inga läskiga attacker där han inte får luft som tur är. Stackars lilla Gabriel är nog inte helt kry.
Hoppas bara att han blir bättre tills på lördag då vi ska på Emils dop.

Snart är det dags för Greys anatomy, jag gillar verkligen den serien.

I morgon har jag hört att det ska bli lite finare väder så då blir det till att gå ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se