Shoppat

Det har blivit lite dåligt med uppdatering här på sistonde. Men i alla fall idag har jag haft fullt upp.
Först var jag till BVC med Gabriel och Sofia, dom hade inte växt så mycket Gabriel vägde 7285 gram och var 63 cm (men hon tyckte fortfarande inte att det gick att sträcka ut honom ordentligt). Sofia vägde 6250 gram och var 59 cm.
Sen var jag kvar i centrum en stund och kolla på lite kläder till mig och Gabriel.
Jag köpte en tröja till mig


En body och en dress till Gabriel

Sen var det bara att hämta Joakim, hem och roa barnen tills Tomas kom hem, äta mat och sen gå på styrelsemöte på HF.
Nu har alla barnen somnat och jag ska väl också gå och sova snart, är så trött...


Kommentarer
Postat av: elina

Hej, jag har nyligen gjort en ny blogg, med bara fotografier. Jag är ung och vill gärna veta vad du tycker om bilderna, ta en titt! Kram , elina

Postat av: Fattybom

Naw, vilka söta dressar :]

2009-06-03 @ 22:15:15
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: elina

sv: Tackar! jag fotograferar med min nikon d40, men har också lite blixtar och macro objektivn!

2009-06-03 @ 22:16:56
URL: http://nilssonelina.blogg.se/
Postat av: elina

sv: Tyvärr är jag bara amatör, jag är ung, går fortfarande i grundskolan. Men jag har gjort ganska mycket fotojobb, och jag har praktiserat och känner och umgås med många frilansfotografer. så jag vill och försöker lära mig så mycket som möjligt. för att någon gång bli en riktigt fotograf.

2009-06-03 @ 22:32:31
URL: http://nilssonelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se