Bästa natten hitills

Igår var jag ensam hemma med alla 3 barn på förmiddagen och det gick ju ganska bra. Men efter allt flängande sen så var jag väldigt trött och därför gick jag och la mig tidigt igår. Joakim somnade vid 20 och Gabriel och Sofia åt vid 19.30 och somnade vid 21 ungefär. Själv så låg jag i sängen halvdöd redan vid 21.45 och somnade nog staxt därefter. Sen vaknade jag inte fören vid 6 i morse så jag har fått sova ungefär 8 timmar i natt jippie :-D
Sofia hade vaknat 1 gång och Gabriel 2 gånger i natt men jag bad Tomas igår kväll att han skulle ta hand om dom om dom vaknade på natten så jag kunde få sova och det gjorde han min underbara älskling. Men han behövde som vanligt bara stoppa nappen i munnen på dom så somnade dom om. Dom vaknade vid 6.45 ungefär och var så klart hungriga när dom inte ätit på så länge. Mina duktiga barn.

Jag har redan hunnit sitta ute på balkongen och sola en stund idag men det blev så fruktansvärt varmt så jag gick in igen.
Tomas och Joakim är och handlar och småttingarna sover så gott. Men det börjar snart bli dags för mat igen så det dröjer nog inte länge innan dom vaknar.

Nu ska jag försöka hinna tömma kameran så jag kan lägga upp några nya bilder här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se