Grattis alla mammor!

Idag är det mors dag och som mamma hade man kanske hoppats på att bli uppvaktad på något sätt. Men nej, mina barn är lite för små för att överhuvudtaget förstå vad mors dag innebär så jag får ge mig till tåls några år.

Idag blir det till att åka en sväng till mamma och uppvakta. Barnen har också en liten present till sin älskade mormor :-)
Joakim är så söt. Vid frukosten sa jag att vi skulle hälsa på mormor för att det var mors dag. Tomas förklarade att på mors dag ska man vara snäll mot mamma och visa mamma att man tycker om henne. Då säger sötnosen: "Jag tycker om min mormor" :-) Mormor kommer bli så glad när hon får höra det.

Ska väl gå ut och sätta mig en stund på balkongen om en stund och försöka sola lite annars händer det nog inte så mycket i dag.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Va skönt! ja verkligen!!:)

super duktig!



Har du haft en bra mors dag?

kan jag inte få din msn?



vet inte vad som händer till veckan.

Ses hoppas jag:)

Kramar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se