Vad ska man hitta på

Jag har varit i cenrum både tisdag och onsdag den här veckan så jag tror att jag hoppar över det idag. Fast eftersom jag har så tråkigt så hamnar jag väl där i alla fall tillslut.

Igår kom liberos up&go paket. Och jag fick såklart 2 eftersom jag har 2 bebisar :-)
I paketen var det lite blöjor, tvättlappar, strumpor och lite annat smått och gott. Det var en lite boll i varje paket och den var väldigt populär hos Gabriel. Han har ålat runt som en galning efter den där bollen nu på morgonen. Sötisen..

I morgon ska jag förska våga mig ner till öppna förskolan med alla barn. Kanske att Joakim blir lite lugnare om han får gå dit istället för att bara vara hemma med oss.

Men vad ska vi hitta på idag då? Ja den som lever får se ;-P


Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att kunna gå till öppna förskolan, här öppnar den inte förrän skolstarten, den 19 eller 20 augusti. Kramis

2009-08-13 @ 20:39:20
Postat av: Angelica

Hoppas det gick bra vid öppna förskolan. Amanda tyckte att Joakim skulle komma å leka med hennes dockor i morse.

2009-08-14 @ 18:05:34
Postat av: Kevins mamma Mia

Berätta då! Hur gick det på öppnis?

JOra jag börjar på måndag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se