Jobbigt

Usch vilken jobbig dag. Kort om folk på jobbet och många sena barn på em. Självklart tar jag på mig att stänga just den dagen när ingen går hem... Nja riktigt så illa var det inte. Men några barn var kvar väldigt länge så jag trodde nästan att föräldrarna glömt bort dom. Jag kom i alla fall hem vid 18.30 och eftersom det är så ljust ute på kvällarna nu så kändes det inte som att klockan var så mycket. Det enda som tydde på att klockan var så mycket var min kurrande mage. Tur att Tomas är så duktig och snäll att han lagar mat tills jag kommer hem varje dag.
Imorgon kommer jag hem ännu senare för så ska jag på föreläsning och kommer inte hem fören vid ca 22.30. Det kommer bli tufft men det får gå.. Synd bara att jag inte hinner träffa Joakim alls den dagen. Det blir jobbigt dom dagarna man inte hinner träffa honom så det är bäst att jag passar på att gosa ordentligt med honom nu innan han ska sova.

image4
Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se