Dagisdags

Det har varit så härligt att få vara ledig tillsammans med min familj i 6 veckor nu. Vi har egentligen inte gjort så mycket. Vi sov 3 nätter i Hallstavik, vi åkte till parken zoo och vi bodde i en stuga på Åland i 3 nätter tillsammans med Jenny och Daniel.
Och nu är ledigheten slut för oss. Joakim ska börja skolas in på dagis på måndag och jag känner mig lite smånervös. Från början trodde jag att det skulle gå så bra eftersom Joakim alltid varit så social men på sista tiden har jag börjat tvivla. Joakim har nämligen blivit blyg och kinkig och även ganska mammig men det kan ju gå bra i alla fall.
Min lilla kille har blivit stor och det känns både bra och lite jobbigt.
Lägger in lite bilder från sommarn för dom som vill titta... :-)

 
        
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se