Väääldigt länge sen

Ja som sagt, det var ett tag sedan...
Och mycket har hänt sen sist.

Jag vet att jag i något tidigare inlägg skrivit att jag vill ha barn igen och min önskan har slagit in :-)
Men det kommer inte bara ett barn utan 2, vi ska nämligen få tvillingar. 2 mars är det dags enligt rutinultraljudet.
Det börjar redan bli tungt och magen är väldigt stor trots att det är nästan 4 månader kvar så jag kan ju bara gissa hur det kommer bli på slutet.

Jag kommer också ihåg att jag skulle lägga upp några bilder och det ska jag väl försöka hinna med snart också.


Joakim fyller 3 år snart och är värkligen min stora kille. Han är så duktig och hjälpsam (när han vill i alla fall) och jag tror att han kommer bli en toppenstorebror.


Snart är det jul igen också, åhh vad jag längtar. Vi har inte börjat med julklappsinköpen än så det börjar nog bli dags snart. Vi har åtminstonde bestämt vad vi ska köpa till Joakim så det känns bra.


Nej nu är jag hungrig så jag måste nog börja med maten om jag ska få någon, om jag når spisen vill säga.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se