Snart är det klart

Vi har fått alla möbler på plats så nu är det bara att packa upp allt som ska stå i hyllorna osv. Fattar inte att man kan ha så mycket grejor. Mycket har blivit kastat men mycket mer är kvar...
Sen måste Tomas dra kablar och sånt så allt kan funka normalt igen. Just nu sitter jag med den bärbara datorn i vårt nya vardagsrum med en nätverkssladd över hela golvet. Längtar tills han kan koppla in den "vanliga" datorn, tycker den är skönare och enklare att använda. Längtar också efter att boxen ska bli inkopplad så jag kan kolla på mina kanaler igen (tvuggla som jag är).
Jo vi köpte ju en ny tv igår också. En platt en. Vi hade egentligen inte tänkt köpa någon platt tv eftersom vi tyckte det dög alldeles utmärkt med den tjocka som vi redan hade men eftersom vi har bytt rum nu så var vi nästan tvugna att köpa en platt, annars hade vi suttit med tvn i knät... inte långt ifrån i alla fall...

Nu är det dags att fortsätta packa upp så vi blir klara nån gång.

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

jobbigt att packa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se