Doppresent

Det blev ganska fint på eftermiddagen igår så jag gick på en promenad innan jag skulle hämta Joakim från dagis. Det var skönt att komma ut och röra lite på sig. Hoppas att det blir fint idag också skulle nämligen behöva gå till centrum och fixa något till Emils doppresent.
Tycker att det är så svårt att veta vad man ska köpa i doppresent.
Vad skulle du köpa?

Småttingarna ligger fortfarande och sover och Joakim ska snart gå till dagis. Själv så gick jag upp för ca 20 minuter sen så även jag fick sova "länge" idag..

Nä jag ska nog försöka hinna trycka i mig lite frukost innan Gabriel och Sofia vaknar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltid svårt med doppresent. Köp ngt som du skulle vilja ha till dina egna barn. Det är mitt tips.

2009-06-12 @ 15:40:06
Postat av: Malin Hägglöv

Kolla in dopguiden.se.

Men en bra present till både tjejer o killar e bestick i silver. Dem kan barnen ha i flera år framöver. Finns på smyckesbutiker, relativt bra priser oxå.

Till små prinsessor kan man ju köpa de mesta, en speldosa, smyckeskrin, halsband el armband.. Men till gossar e de värre.. En gunghäst kanske? Coolt å få i allafall:)

Hoppas detta hjälper dig lite på traven.

Kramar

Postat av: Twins2006

På tal om presenter, vad tror ni att ni skulle vilja ha själva??

Kram

2009-06-12 @ 22:34:38
Postat av: Andy

Det finns ju så mycket man kan ge bort i doppresent. Vill du att det ska vara mer traditionellt så är ju olika typer av silverprodukter med barnets namn ingraverat en rätt trevlig present. Vill du att det ska vara mer modernt skulle jag föreslå ett klädesplagg med personligt tryck. Hoppas du kommer på något!

2009-07-10 @ 11:37:29
URL: http://doppresent.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se