Hemmapyssel

I morse, när jag lämnat Joakim på dagis gick jag en liten promenad. Det var skönt att röra lite på sig men det var varmare än jag trodde och jag hade därför alldeles för mycket kläder på mig...
Sen var jag hemma och pysslade och fixade lite.
Joakim fick komma hem tidigare från dagis idag och sen hade vi prästen på besök på em för dopsamtalet så nu är det klart. Nu är det bara resten som ska fixas. Ska försöka hyra dopklänningarna och beställa tårtor i morgon till dopet på lördag. Måste även göra en inköpslista med allt vi kan tänkas behöva handla till dopfikat..

Ikväll blir det nog till att gå och sova tidigt, är så otroligt trött eftersom Joakim krånglar på nätterna hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se