Äntligen klar

Nu har jag äntligen blivit klar med dopinbjudningarna. Ska bara köpa frimärken och lägga dom på lådan i morgon så har vi den saken ur världen.. :-D

Idag har Joakim cyklat utan stödhjul för första gången. Jag var inne med småttingarna men enligt rapporter jag fått så var han väldigt duktig och kunde cykla utan stödhjulen. Joakim fick nämligen en ny cykel igår och den är han så klart väldigt stolt över.

Joakim har ritat några fina gubbar idag, han har blivit så duktig och nu är det inte bara en massa klotter längre när han ritat. Här kommer i alla fall en bild på en av gubbarna han ritade idag.


Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

men lillhjärtat har han ritat så fint!!

Sötnos!

Nej jag blir arg på att folk snokar runt och skriver elaka kommentarer!!



Tack snälla! ses nästa vecka tycker jag!:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se