Sjuka barn

Igår var vi till öppnis en sväng med Jenny, men när vi väl var där tyckte vi Sofia kändes varm så det var bara att gå hem igen för att kolla tempen. 39,3 hade hon i feber då min lilla skrutta. Hon verkade inte speciellt sjuk förutom att hon var lite trött men hon fick alvedon och sova. Kändes inte allt för kul med sjuka barn med tanke på att Tomas hade kickoff på jobbet och inte skulle komma hem fören vid 22. Tur att mamma kom hit och hjälpte mig. Gabriel var dessutom väldigt gnällig hela kvällen. Men det gick bra i alla fall. På kvällen började även Joakim bli lite gnällig men jag trodde bara att det berodde på att han var trött. Men i morse kändes även han varm och hade lite feber. När jag ringde till dagis och sa att han hade feber sa dom att det går vattkoppor så jag tittade på Joakim och ser att det är vad han också fått... Hoppas att det blir lindrigt för honom bara. Inge kul när det kliar överallt och man inte får klia...
Sofias feber var nästan borta idag i alla fall. Hon hade bara 37,8 i morse.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

åh vi vill ha vattkoppor!! När kan vi komma!?!?!?

Postat av: heebs

Va skönt att hon mår bättre ;)

2009-09-18 @ 01:14:01
URL: http://thewhitetee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se