Framsteg

Sofia har börjat ställa sig upp själv nu utan hjälp. Hon börjar också kännas ganska stadig när hon står så snart kommer nog dom där första stegen..
Igår var vi på BVC för vikt och längd samt läkarkontroll. Det var 1½ månad sen vi var där så jag trodde båda hade gått upp en del i vikt men Gabriel hade bara gått upp 50 gram och Sofia 165. Så nu väger dom 10 och 8,3 kg och är ugefär 74 och 68 långa. Läkaren tyckte Gabriel var väldigt stadig inte bara för att han gick utan för att han "suger tag med fötterna i marken". Vad han menade med det kan man ju fråga sig...

Just nu håller dom på att busa med varandra. Sofia står vid tvn och Gabriel sitter här vid datorn men dom tittar på varnadra och "pratar" och skrattar. Nu gick Gabriel ut i köket olch Sofia kröp direkt efter, fortfarande skrattandes.
Så underbara dom är.

Joakim är på dagis och leker av sig. Om 3 timmar ska jag hämta honom.

Jobbar fortfarande på det där med bilderna. Snart kanske jag orkar lägga upp några, den som lever får se :-)

Kommentarer
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Hej!



Visst var det du med dina småttingar som satt bredvid oss i gula lekrutan i centrum imorse. Tänkte fårga om du såg en kamera ligga kvar där? Misstänker nämligen att min blev kvar. Tänkte om du sett eller så.

Jag satt där med min son Levi och mina 2 kompisar och deras barn.



Söta barn du har! Riktiga charmtroll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se