Länge sen nu

Det har redan hunnit gå 1 månad sen jag skrev sist. Vet inte riktigt vart tiden tagit vägen...
Det går ganska bra att jobba i alla fall fast det skulle vara skönt att slippa resorna.
Barnen har varit lite sjuka till och från så jag och Tomas har turats om att vara hemma och vabba.
Själv har jag också varit sjuk. 1 vecka låg jag hemma. Den här veckan har jag inte heller mått så jättebra men eftersom jag inte haft någon feber har jag jobbat ändå och det har gått ganska bra.
Barnen trivs hur bra som helst på dagis och det känns riktigt bra. :-)

Idag är det marknad här i Väsby, det skulle vara kul att gå dit en sväng men eftersom Tomas jobbar så vet jag inte om vi hinner innan dom stänger för jag vägrar gå dit själv med alla ungar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se