Helg igen...

Jaha då är det helg igen...
Jag kunde i alla fall jobba i går och det var ganska skönt, jag och Tomas brukar bli så irriterade på varandra om vi är hemma tillsammans för länge.

Igår efter middagen gick vi en sväng och tittade vid tivolit som är här den här helgen, det var inget märkvärdigt men vi tänkte gå en sväng idag också och kanske köpa några lotter. Och kanske så finns det någon liten karusell som Joakim kan åka.
Annars händer inte så mycket idag.

Vi har köpt en andel i v75 till i eftermiddag, skulle vara kul om det blev lite pengar på det men jag har inte så stora förhoppningar.

Nej nu är det bäst jag sätter fart att göra mig iordning så vi kommer ut en stund på fm, det är så fint ute så det är lika bra att passa på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se