Alltid är det nåt...

Det blev promenad på lördagen i alla fall eftersom solen tittade fram på eftermiddagen. Annars gjorde vi inte så mycket i helgen. Vi bara passade på att njuta av lugnet. Fast jag saknade Joakim, det blev nästan för lugnt och tyst när han var borta.

Igår var vi till öppna förskolan igen och
Jenny fick den äran att följa oss dit igen :-P Joakim var väldigt intensiv och jobbig då men ännu värre blev det när vi försökte kolla i centrum efter öppnis...
Idag har Joakim varit på dagis igen (skönt) och jag har varit på babyöppet på öppnis för första gången. Det var ganska lite folk och det var skönt. Jenny var med idag igen. När jag kom och hämtade Joakim så fick jag veta att han slagit i munnen i någons huvud ganska hårt och när jag tittade i munnen såg jag att ena framtanden blivit intryckt och tandköttet var mycket mörkare där.. Så det var bara att ringa tandläkaren när vi kom hem. Vi hade tur för dom tyckte vi skulle komma ner på en gång så Tomas fick åka hem och nu är dom hos tandläkaren och tittar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är riktigt jobbigt =/

Och nu börjar Isabelle bli dålig också, hostar och så.

Annarsär det bara bra, har lite ångest att det börjar bli höst haha.

Hur är det med er då?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se