Ensam med alla barn

Idag är det fredag igen och jag är hemma med alla barn. Joakim var glad att slippa gå till dagis idag. Igår blev han lika ledsen igen när jag lämnade honom men idag är han som sagt hemma. Vi får väl se hur det går, det har ju inte börjat på det bästa sättet direkt. Han har väldigt svårt att lyssna och göra det man säger åt honom men det är väl bara att bita ihop och se glad ut :-)
Tomas kommer i alla fall hem vid halv fyra så jag får skrika då...

Igår var jag till centrum med småttingarna och träffade Jenny och Måns. Jag köpte byxor och en kjol (som jag inte vet om jag ska behålla) och sen följde dom med hit och lekte lite.

Ikväll ska vi nog grilla, känns som det var ett tag sen nu eftersom vi grillade var och varannan dag på semestern.

I onsdags när jag hämtat Joakim på dagis gick vi till en lekpark och åt mellanmål, tanken var att vi skulle leka där också men redan innan han hade fått i sig mellanmålet var han tvungen att cykla hem och bajsa. Efter det så gick vi till en annan lekpark och lekte en stund. Bjuder på lite bilder från den dagen...
     

   

  

   

Kommentarer
Postat av: Knaada

Tvillingar + en, ja då har du fullt upp kan jag tänka mig :) Lycka till idag!

Postat av: Anonym

Hoppas ni har det bra i värmen. Jag njuter i fulla drag, har semester.

2009-08-09 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se