Hemmavecka

Hade tänkt att gå till öppna förskolan på babyöppet den här veckan men det var innan jag upptäckte att det var friidrott på tv på fm tis-tors så även om jag låter väldigt väldigt tråkig och opedagogisk så har jag suttit inne och tittat på tv i 2 dagar och låtit barnen leka på filten i barnrummet. Och så blir det även idag...

Annars har det varit ganska jobbigt här hemma när Joakim inte varit på dagis. Försöker nu att få dispens att ha Joakim på dagis varje dag. Jag hoppas hoppas hoppas att det går att ordna för det är jobbigt för alla när Joakim är hemma och speciellt för honom själv skulle jag tro eftersom jag inte kan ge honom den stimulans han behöver. Det är jobbigt att erkänna att man inte klarar av att ta hand om sitt eget barn och jag känner mig verkligen som en dålig mamma. Han är ju som jag berättat tidigare väldigt jobbig på dom små också. Jag kan inte gå iväg ens några sekunder utan att han är på någon av dom och gör nåt. I morse tex hade jag lagt båda i spjälsängen när jag skulle gå på toaletten och helt plötsligt blir Sofia jätteledsen, då hade Joakim slagit henne i magen... Vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy vad jobbigt. Har inga tips alls, men ville bara skriva att du inte alls är en dålig mamma.

2009-08-20 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se