Så var helgen slut igen

Helgerna går så otroligt fort nu när semestern ät slut. Känns som vi inte hinner ha någon ledig tid alls tillsammans.
Men nu är det bara att gilla läget... Idag är jag och Tomas i alla fall ganska trötta. Igår blev det grillning på baksidan med flera av grannarna här omkring, det var jättetrevligt och vi satt ute till typ 2 (trots att det regnade). Det var ju min tur att få sovmorgon i morse så jag tänkte att det är ju ok att sitta uppe ett tag. Men det visade sig att Tomas visst fick i sig en aningen för mycket alkohol och inte var riktigt kapabel till att gå upp och ta hand om alla barn före 6 i morse. Så jag klev snällt upp och lät stackarn sova vidare. Det var ju tur att jag bara tog någon cider tidigt i går kväll så jag var i alla fall inte bakis... Dock var jag trött som få eftersom Gabriel hann vakna 3 gånger under de 4 timmar vi sov. Så jag fick inte så mycket sömn inatt...

I fredags gick vi alla fall till Öppna förskolan en sväng och det gick över förväntan... Joakim var inte så jobbig även om han hade lite svårt att lyssna ibland. Det var nog skönt för honom att få komma iväg och inte bara sitta hemma och ha tråkigt. Det var ganska skönt att träffa andra mammor och ha en vuxen konversation också.
Vi ska nog försöka gå en sväng i morgon också om vi orkar.

Ikväll ska jag dippa grönsaker. Mums det ska bli gott...

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Nej det har vi inte men ja skulle gärna vilja men med 4 månader kvar är 700 kr lite mycket känner jag.

Åh va skönt.

har han "lungnat" ner sig nu!?



Hoppas det.

Tror nog att det blir bättre snart.

hoppas det i allfall

jag saknar Kevin.

skulle göra allt för att han skulle ligga i min famn.



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se