Saknar

I torsdags ringde Tomas syster Susanne och frågade om Joakim ville följa med dom till landet i helgen. Och det ville han ju såklart. Så i går kväll var dom och hämtade honom och han kommer hem i morgon. Det är jobbigt att han är borta men samtidigt så lugnt och skönt. Jag vet ju att han har superkul med sina kusiner och att han har tusen gånger så kul mot vad han skulle haft hemma med oss. Men jag saknar...

Igår var vi till öppna förskolan igen.
Jenny och Måns var också med. Efter öppnis åt vi lunch i centrum, det var ett helt projekt eftersom Joakim verkade ha myror i baken men på nåt sätt lyckades vi bli mätta i alla fall.
På kvällen sen efter Joakim åkt och Gabriel och Sofia hade somnat. Hade jag och Tomas lite mys framför tvn.


Idag händer nog inte så mycket. Hade först tänkt att vi kanske kunde ta en promenad men det var innan jag visste att det skulle regna så nu har jag övergett den tanken... Blir kanske till att rensa lite bland småttingarnas kläder istället.

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

Hoppas ni njuter det är ni värda!

åh härre gud va mys, Ge mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se