2 veckor kvar...

Japp idag är det 2 veckor kvar till beräknad förlossning men dom små liven visar inga tecken på att vilja komma ut än..
Det är så jäkla tungt nu. Det gör ont överallt och jag kan inte sova ordentligt.
Nästan alla får ju sina tvillingar tidigare men inte jag för jag är som en elefant och kommer vara gravid i 2 år känns det som...
Nä det är väl dumt att klaga egentligen, jag ska ju vara glad att dom vill stanna kvar så pass länge så dom har vuxit till sig ordentligt och så behöver jag förhoppningsvis inte stanna så länge på bb sen.
Men nu är det ju som sagt bara 2 veckor kvar så snälla KOM UT NU!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ååå vad härligt!

Lycka till!

Postat av: Patricia

Vad mysigt att ni snart får era småttingar! Jag är så avundsjuk på dig! Vill också ha tvillingar!! (även fast det är nog ingen dans på rosor första tiden...=))

2009-02-16 @ 20:51:47
URL: http://livetompatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se