Magbilden

Jaha så var det dags att skriva något igen då...
Jag tänker hela tiden att jag ska bli bättre på att uppdatera här i bloggen men det glöms liksom bort hela tiden...

Nu är det i alla fall inte allt för långt kvar tills det är dags för twinsen att komma.
Jag har suttit och tittat på mina magbilder från båda graviditeterna idag och vill bara dela med mig av en jämförelse som jag gjorde :-) Man kan ju säga att det är lite skillnad på magstorleken...


Annars är jag mest trött hela tiden men det är väl egentligen inte så konstigt. Och inte blir jag lättare heller... Min stackars rygg mår inte så bra men det är bara att härda ut. Snart kommer jag ju ha mina bebisar här hos mig och då har man ändå glömt hur jobbigt det var :-)

Joakim har varit hemma från dagis sen i torsdags eftersom han helt plötsligt fick sådär hög feber igen men denna gång hade han i alla fall bara feber i 2 dagar sen var den puts väck lika fort som den kom. Han hade kunnat gå till dagis idag egentligen men eftersom han hostar ganska mycket ville vi ta honom till doktorn först men det var ingen fara med honom, bara något virus trodde farbror doktorn. Så i morgon blir det dagis för honom igen... Det är tur att Tomas har kunnat vara hemma och vabba dom här dagarna. För även om jag är hemma om dagarna nu (sjukskriven) så orkar jag knappt ta hand om mig själv. Magen är ju dessutom så stor så man inte kommer åt något och så har jag så ont överallt och vill bara vila.

Tack älskling för att du finns och för att du är du!

Kommentarer
Postat av: Annci

Tjena!



Nu har jag spanat in din blogg... och bilden. Shit, alltså... Ja, den är stor!! Skillnaden på bilderna är egentligen bara att magen hade sjunkit på bilden med Joakim i magen. Hmmm, coolt (tycker jag som slipper bära magen ;-)).



Ha det gott, hälsa!



Kram

2009-01-28 @ 20:10:35
Postat av: Malin

Vad kul att du läser min blogg =)

Och kul med en till som väntar tvillingar.

Hur har du mått under grav.? Mycket besvär?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se