Bilder från Hallstavik

Nu har jag äntligen laggt in bilderna på datorn så nu delar jag med mig av våra "fina" bilder från våran minisemester i Hallstavik. Vi började med ett besök på unungehöjden innan vi kom till hallsta. Sen var vi till "plaskis", Tomas pappa, Tomas bror och till min syster. Det är även bilder från Tomas mammas lägenhet där vi bodde...

   

Hos farfar lekte Joakim tandläkare

Och Gabriel bara sov...


Gabriel och Sofia tycker att leksakerna smakar bra...
 
   
 
Joakim har lånat mammas solglasögon
 



Vi ses snart igen :-)


Kommentarer
Postat av: Helena Schill

Gud så söta bebisar du har fått! Helt ljuvliga ju :D

Postat av: Kevins mamma Mia

mjo galen (:

men men :) MIN BUS.

gud så mysigt med mini semester ses ii morgon eftermiddag??



Kramar

2009-07-21 @ 19:56:58
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se