Godmorgon

Har redan varit vaken ett tag nu och hunnit mata båda små, göra i ordning Joakim och mig själv.
Denna natt var inte mycket bättre än dom senaste nätterna. Sofia började vakna vid 1 men hon somnade om efter ett tag i sin säng. Gabriel vaknade vid 1.30 och ville inte sova i sin säng så han fick flytta över till vår. Joakim kom in till oss straxt efter det och när jag gick tillbaka med honom såg han så ledsen ut så jag la mig hos honom. Det skulle bara bli en stund, tills han somnade men jag vaknade vid 5.30 och visste inte vart jag var. Hade jätteont i höften också. Hade legat still på ena sidan hela tiden i hans hårda säng... Gick och la mig i min säng igen. Gabriel var vaken. Vet inte om han somnade om igen men det gjorde i alla fall jag i typ 1 timme. Då var han vaken i alla fall, men har svårt att tro att han låg tyst i en timme...
Nu är det i alla fall dags för frukost..


Kommentarer
Postat av: Emelie

inga problem :D härligt, jo det är jätte bra.

detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se