Nu är jag trött

Har inte hunnit lägga över bilderna från kameran än så det blir inga denna gång heller. Nu kan jag inte heller göra det eftersom Tomas sitter och spelar på den datorn där dom ska vara.
Sen vi kom hem har vi varit ute på baksidan större delen av tiden med grannarna, som vanligt :-)

Natten som var glömde vi sätta på Joakim blöja, men det gick ganska bra i alla fall. Han hade kissat 1 gång men han brukar vara plaskblöt annars så det var ganska bra tycker jag. Inatt provar vi utan igen...
Och i morse vaknade vi av en duns och sedan skrik. Gabriel hade ramlat ner från bäddsoffan där vi sov. Stackarn...

Känner mig hur trött som helst nu så snart blir det sängen för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se