Ännu mera regn

Det är så tråkigt att det bara regnar hela tiden. Fast solen tittade i alla fall fram på eftermiddagen igår, det var skönt :-)
Men idag regnar det igen :-(

Igår blev Gabriel och Sofia 3 månader och dom fick spruta på BVC. En i varje ben. Gabriel blev jätteledesen men Sofia tog det bättre, hon blev bara lite ledsen men det gick över nästan på en gång... Tydligen kan man få feber av sprutan men än så länge har jag inte märkt av någon feber så vi får hoppas att dom slipper det. Joakim fick aldrig några reaktioner på sprutorna han fick så vi kan ju hoppas att det blir lika för Gabriel och Sofia.

För ca en halvtimme sen, när båda barnen äntligen hade somnat, kände jag att jag redan var jättehungrig. Konstigt eftersom det var ett tag kvar till lunch men sen slog det mig att jag visst inte hunnit äta frukost än. Men nu så har jag ätit och magen är mätt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se