Hemska natt

Gabriel har inte sovit bra alls i natt. Han har vaknat flera gånger och skrikit. Jag är ganska säker på att han haft ont i magen stackarn. När han vaknade vid 5 så gick jag upp med honom och gick omkring och försökte massera magen lite och lite fick han ur sig och kunde somna en stund till. Men jag fick inte sova så mycket efter det, för när Gabriel äntligen somnat så vaknade Joakim istället. Så jag känner mig lite trött. Men det är sånt som hör till så det är ju ingen idé att klaga.

Idag är Joakim tillbaka på dagis igen och gissa om han blev glad i morse när jag äntligen svarade ja när han frågade om han skulle till dagis. (Han tjatade hela förra veckan) Han älskar verkligen att gå på dagis och nu har hade han inte varit där på länge eftersom det var kristi himmelsfärd veckan innan.



Nu är såren borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se