Mina stackars fötter

Idag har vi vart till IKEA och handlat lite smått och gott. Bla barnstolar till Gabriel och Sofia. Jag köpte även lite tyg med barnmotiv så jag kan sy örngott till bebiskuddarna. Ska bara orka först...
Jag har också varit i centrum och letat present till min syster som fyller 30 på fredag, det är inte det lättaste att köpa något till henne eftersom inte önskat sig något speciellt.
Och nu har jag så ont i mina fötter eftersom jag flängt runt så mycket så nu hoppas jag på en lugn kväll så jag kan vila mina fötter ordentligt.
Jag var så klart tvungen att köpa lite naturgodis när jag var i affären också. Jag bara älskar paranötter som är täckta av choklad eller yoghurt mums. Det ska bli gott ikväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se