Snart sprängs dom...

Det är helt otroligt, Joakim vaknade precis och småttingarna sover fortfarande. Dom har inte ätit sen 20.30 ungefär och tuttarna håller nästan på att srängas av all mjölk...
Gabriel vaknade 2 gånger inatt men fick bara nappen och somnade om på en gång, skönt.
Så här länge har aldrig alla barn sovit samtidigt. :-)

Igår hade jag fullt upp. Först åkte vi till stinsen för att jag jag skulle köpa amningsbh på change men det fanns ingen i rätt storlek så klart. Dom var tydligen slut på lagret eftersom dom har en kampanj där alla medlemmar får 50% på alla bh:ar, men hon trodde dom skulle få in flera i mitten av juni.
Vi var också till min mamma igår och sen har jag hållt på och fixat med lite annat här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se