Hemliga saker

Snart fyller min stora kille 4 år. Närmare bestämt den 4:e december. Därför ska han få ha barnkalas på söndag. Ska bli kul faktiskt.
Sen nästa helg är det dags för släkten att fira honom.
Han pratar mycket om sin födelsedag nu, så han längtar nog kan jag tro. Men man vet ju älv hur det var när man var liten och skulle fylla år..

Vi har pratat mycket om julen också. Joakim och jag har gjort en önskelista. Önskelistan gäller ju såklart för födelsedagen också. Igår skrev vi ett brev till tomten också som vi ska lägga på lådan. Men han ville inte skriva vad han ville ha för saker till tomten för han hade ju redan talat om vad han ville ha (önskelistan). Så istället ville han skriva till tomten att han önskar sig hemliga saker. Han är för söt min Joakim :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se