Jobb

Då var det även dags för mig att återgå till verkligheten.. Börjar jobba i morgon efter 2,5 års tjänst/föräldraledighet. Det känns lite vemodigt men samtidigt skönt att få göra något igen. Synd bara att det ska vara så långt att åka men jag fortsätter leta efter något här i närheten.
Hoppas bara att jag kommer kunna somna ikväll...

Inskolningen för Gabriel och Sofia är klar nu iaf och det har gått hur bra som helst.
Typiskt bara att Sofia fått feber nu och måste vara hemma i morogn. Men det får Tomas ta hand om. Han hade väl egentligen inte tid att vabba men han hade inte så mycket val för jag vägrar vara hemma från jobbet första dagen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill bara önska dig välkommen hem! Hoppas din första dag varit bra, att det känns rätt ok ändå att få göra något annat.



Kram / Annci


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se