Pissig dag

Idag har jag en riktigt pissig dag. Börjad med att Gabriel vaknade redan vid 4.15 och vägrade somna om. Sen är det en hel del andra irriterande saker som bidrar till den dåliga dagen..

Hr som helst var vi till naturhistoriska i fredags hela familjen och vi fick med oss Fredrik och Anton också. Alla barnen verkade tycka det var kul. Gabriel och Sofia var väldigt intresserade av vissa saker det var kul. En hel del bilder blev det också som kommer upp så småningom, men vi vet ju hur det brukar gå haha

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Gud jag är så snurrig, Nej alla ska hela tiden hålla på å tjaffsa om allt med Kevins pappa, orka bry sig mindre om våra liv känner jag bara.

Mirjam har fått sin dotter:) super söt!

Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Ja kameran kom tillbaka tillslut! Hoppas ni hade en mysig dag på naturhistoriska!

2010-02-16 @ 19:53:50
URL: http://mickaann.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Sandra! Hoppas ni alla mår bra! Me oss e det ok, mellan alla sjukdomar ; )

Vi kommer gärna på kidsens kalas, roligt! Titta gärna in på min blogg:



SnartTreTrollungar.blggplatsen.se

Puss o Kram

2010-02-17 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se