Kalas

Gabriel och Sofia fyllde som bekant 1 år i onsdags. Och vi har såklart haft kalas, både i onsdags och lördags. Båda barnen fick många fina kläder och leksaker. Även Joakim fick några presenter :-)
Inget nämnt och inget glömt.
Däremot vill jag nämna något som jag och Tomas fick. Vi fick en fin bukett med tulpaner från
Mia, Dennis, Kevin och Elliot. Med buketten följde även en liten lapp där det stog "Vi vet hur ni har det & tycker att ni gör ett kanonjobb med alla tre busungar! Kämpa på!" Blev såklart väldigt rörd när jag läste det och både en och två tårar letade sig fram..
Tack för att ni är så underbara. Det värmer otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Gud va söt du är! Jag tycker att ni kämpar på bra å ni är fantastiska föräldrar! Då ska ni veta de oxå=)

Ja jag önskar jag blir frisk snart så vi kan ses! Kramar i massor!

Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Tack hjärta. Ja de är sjukt jobbigt:/

2010-03-10 @ 18:18:47
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Follow Mamma Sandra Blogg listad på Bloggtoppen.se Startblogg.se